august 2012

Some pictures

Heia!

Idag har jeg vært på skolen, det gikk veldig fort synes jeg. Men snart skal jeg rydde rommet. Jeg har ialefall stått å stekt pannekaker, her er noen bilder:

-Vilde

Skole igjen

Heia!

Idag er det skole igjen, og vi har bare kjedelige ting. Men jeg håper det går fort for jeg og Marlene skal gjøre noe ettter skolen, blogger om det senere. Men uansett, jeg så at noen hadde kommenter noe frekt til '' rom videoen'' min. Jeg vil bare si at dere kan holde det inni deg ;) Men vi snakkes !

Rommet mitt. video

Søndag

Heia!

Nå er det søndag, å idag skal jeg feire voksenbursdagen min. Gleder meg. Trude skal komme, gleder meg til å se henne. Jeg skal snart spise frokost. Kansje jeg lager en video eller blogger om bursdagen, vi får se. Men mer har jeg ikke å skrive om, så vi snakkest.

Random!

27. August

Helg

Heia!

Idag var det siste skoledag, å nå er det edelig helg. Imorra flytter Trude (søstra mi) tilbake fra Spania. Gleder meg til å se henne i overimorgen når jeg feirer voksen-bursdagen.

Gammelt bilde !

Kommet hjem fra skolen

Heia!

Nå sitter jeg å ser på tv. Og har kommet hjem fra skolen. Idag hadde vi mat&helse for første gang. Her er noen bilder:

Bursdagsfeiring- vildeo

Jeg har bursdag !

Heia!

Nå er jeg snart klar til første skoledag i 6.klasse. Sommeren har gått så fort. Jeg har også bursdag idag, skla feire barnebursdag idag.

Liten bursdagsfeiring

Futra- video

Futura!

Heia!

Idag dro jeg, Marlene og Mona til futura. Jeg shoppet bare ting til skolestart har laget en video å skal legge ut men først kommer det noen bilder :

Vilde

2 dager igjenn

Heia!

Nå er det bare 2 dager til vi begynner på skolen igjenn gleder meg litt. Idag har jeg å synne fått overnattingsbesøk av Marlene. Vi var først hjem til henne igår å filmet små klipp. Jeg, mamma og synne dro også på besøk. Nå har jeg lagt ut litt videoer men skal også bare blogge vanelig!

Hehe!

Må gjøre video

Video

Dere må høre på denne imens dere ser videon siden eller ser det bare teit ut.

Tilbake fra stranden

Heia!

Nå er jeg tilbake fra stranda. Det ble en veldig kort tur. Jeg og Synne tok bilder den lille tiden vi var der så rakk ikke å bade. Vi var på bjerkelundstranda. Her er noen av bildene:

Føttern mine !

16.August

Heia!

Idag skal jeg kansje på stranda. Skal også opp til pappa en tur å planlegge bursdagen min! Nå er det bare 4 dager til skolen, gleder meg til å se venner. legger ut noen bilder fra stranda.

Sol

Sofia nyter solen!

Søteste!

God morgen

Heia!

Nå sitter jeg å hører på musikk, og skal snart lage meg frokost. Har ikke så mye å skrive. Foresten kan jeg ikke legge ut innkjøpene for bildene blir bare forferdelige. Men glemte helt at jeg har noen bilder fra Oslo, her er de:

Hahaa..

Tilbake fra Oslo

Heia!

Nå har jeg kommet hjem fra Oslo. Det var veldig koseligt. Jeg koste meg veldig. Vi gjorde veldig mye iløpet av den lille uken. Vi badet, var på tysenfryd, shopping, kino ( Madagaskar 2) og mye mer.  Jeg kjøpte meg 1 highwaist bukse, og to bluse/Genser. Men er litt sliten så gidder ikke å skrive så mye. Bilder av innkjøp kommer i morgen. Snakkes!

Monday

Heia bloggen  ♥

Idag er det Mandag, nå sitter jeg med et lite besøk! Senere skal jeg pakke til Oslo. Gleder meg til å dra. Skal besøke Tante, onkel og søskenbarna mine! Foresten glemte jeg å skrive at jeg har lågge over til solveig og Annbjørg. Veldig koselig !

Miss u Kreta !

Back in Norway

Heia bloggen ♥

Igår kom jeg tilbake til kalde Norge. Det har vært en super ferie i Kreta. Vi stor koste oss! Vi solte og badet mest. Men noen ganger dro vi til byen, jeg, Synne, Christer og Odin prøvde fiskespa. Jeg ble kjent med mange hyggelige folk. Jeg og Synne sang også på Karaoke på Hotellet. Men tar ikke del 1 og to sa det blir vedig mange bilder !

De hadde kjempe bra show hver kveld !