juli 2014

Fra sol til regn

Heia!

I det siste har det vært utrolig fint vær her i Kristiansund. I går var det meldt at det skulle bli regn i dag og det ble det. Så vi benyttet gårsdagens fin vær med en tur. Jeg, pappa, Bente og Synne var en tur på Breilia. Det var en veldig fin tur. Etter det dro jeg, pappa og Synne og trente. Etter den lille treningsøkten bestemte vi oss for å kjøre til folga og hoppe i vannet. Det var deilig å få skjølet (?) seg ned litt. Men i dag kom som sagt regnet. Jeg har ingen spesielle planer i dag. Tror jeg bare skal slappe av.

Er det regn hos deg?

Kreta 2014

Heia!

Jeg hadde verdens beste ferietur. Kreta var kjempe fint. Vi kom frem i 4/halv fem tiden. Hotellet var super fint. Vi gikk til rommene og begynte og pakke ut litt. Så skiftet vi til bikini, og gikk til stranden. Vi ble ikke så lenge før vi gikk på rommene og ordnet oss for kvelden. Vi var sultne, så jeg foreslo at vi kunne spise på pizza restauranten ved hotellet. jeg bestilte meg en kylling pizza og den var SUPER god. Maten var helt fantastisk så vi visste at det ikke var siste gang vi spiste der. Når vi var ferdige gikk vi litt rundt i gatene å gikk innom noen butikker. Dag to spiste vi først frokost. Den var super god. Etter frokosten gik vi tilbake til rommene og skiftet til bikini og smurte oss med solkrem så gikk vi til stranden. Vi badet, solet oss og koste oss. Etterhvert ble klokken mye, så vi gikk til rommene og fikset oss. Vi gjorde egentlig akkurat det samme som på dag en. Vi spiste på samme resturangen og gikk litt rundt. Dag 3 spiste vi frokost og senere dro vi på stranden. Vi koste oss mye, og etterhvert dro vi opp. Etter vi hadde fikset opp dro vi til shania. Og shoppet mye. Vi spiste også på en resturang ved ¨kaia¨. Etter det dro vi hjem. Dag 4 gjorde vi det samme om morgenen gjorde vi det samme. Men i 4 tida dro vi på en sånn båttur for turister. Vi kjørte på øya som vi kunne se fra stranda hvor vi badet. Der dukket vi to ganger. Ene gangen dykket vi ned til fisker, og den andre gangen dykket vi for å se på et styrtet fly. Vi kom hjem sent, men vi var sultne, så vi dro på rommene, dusjet, og gikk ut å spiste på pizza resturangen. Dag fem spiste vi frokost og dro ned på stranden. Den dagen dro vi også til shania og shoppet litt mere og spiste på en veldig bra resturang. Dag 6 (nest siste dagen) Vra vi på stranden osv. På kveøden dro vi ut og spiste. Jeg prøvde også sånn trampoline ting. Det var super gøy. Så kom den siste dagen. Jeg nøt hvert eneste minutt. på kvelden spiste vi på pizza resturangen. Vi satt det rett før vi måtte dra fra hotellet. Jeg synes den var trist å si hade til de som jobbet på resturangen, spesielt en servitør som heter Leonidas, Men vi har hverandre på facebook så skal holde kontakt. Ferien var helt fantastisk.

Beklager for at kvaliteten på bildene ble dårlige, men håper dere likte videoen.

Innkjøpsvideo fra Kreta

Jeg har laget en video fra Kreta som kommer ut i morgen. Derfor skal jeg skrive om Kreta da.

Avreise i morgen

Heia!

Da er kofferten pakket ferdig og jeg er klar til å dra. I morgen tidelig drar jeg, mamma, Synne og Espen til Kreta. Dette er tredje gangen jeg drar til Kreta så jeg vet at det er kjempe fint der. Hotellet vi skal bo på er kjempe fint. Flyet går klokken ni i morgen tidlig. Så må vi være på flyplassen i 7 tida, så jeg må stå opp ganske tidelig. Det jeg gruer meg mest til er vell flyturene. Er litt redd, men det går bra hver gang. I syden skal vi dra til Shania. Der har de pull&bear, sephora, bershka, starbucks og flere butikker jeg gleder meg til å dra innom. I dag har jeg vært og buttet penger (fra norsk til auro). Så nå har jeg 251 euro som jeg gleder meg til å bruke. Men jeg gleder jo meg sefølgelig til og bade og kose meg. Kommer sikkert ett eller to innlegg mens jeg er der. Men i den uka jeg er i syden vil jeg mest kose meg og ikke tenke så alt for mye på blogge.

Dette er da hotellet.

Skal du til Syden/ har du vært?

overnatting til Solveig

Heia!

Beklager for dårlig blogging. Nå som det er sommer bader jeg mye og koser meg så det hender jeg glemmer bloggen min, men jeg gjør så godt jeg kan. I går dro jeg på stranden å møtte Marlene og Ingvill. Vi kjørt litt båt og badet. Så ringte Solveig meg å spurte om vi skulle møtes. Jeg sa jeg var å badet og hun kom. Det var kjempe koselig å være med hun. Vi badet mye og lenge. Så kom pappa med tube og jeg og Solveig kjørt tube. Det var super gøy. Etter det avtalte vi at jeg skulle sove over. Vi så en film på netflix. Så gikk vi tur med kaninen hennes og hoppet på trampolinen. I dag har vi laget smorse, vært ute og sett to filmer. Nå er jeg hjemme og skal begynne smått å pakke fordi jeg drar til syden på fredags morgen. Gleder meg kjempe mye.

Bading, bading og mer bading

De tre siste dagene har det vært utrolig fint vær. De tre siste dahene har jeg bare badet og koset meg. I går var jeg med solveig på brygga og stranda. Det var kjempe koselig. Vi badet lenge og koste oss. På slutten duttet hun meg ut i vannet når jeg hadde på meg klær. I dag badet jeg med marlene. Det var kjempe morsomt. Så var jeg på trening. Nå sitter jeg å koser meg med smoothie.

Badedag

Heia!
I dag er det utrolig fint vær. I dag har jeg badet. Jeg møtte en venn og vi avtalte at jeg skal sove til henne. Gleder meg. Nå skal jeg snart på trening. Dette var bare et lite innlegg siden denne dagen er veldig travel.

I går kjøpte jeg en Victoria secret eske med fem bodymister. Kjempe fornøyd!

Båttur

Heia!
I går var det kjempr fint vær og hadde jeg ingen planer. Jeg ringte pappa og fikk være med på en båtur. Vi skulle egentlig kjøre til grip, med det var litt bølger der så vi begynte å kjøre mot h-holmen i stedet. Vi kjørt og kom fram og så spiste jeg litt der. Så kjørte vi hjemover igjen. Så spiste jeg middag og så en film.

Trening

I går var en kjempe fin dag. Jeg og Synne ble hentet av Gunnar så dro vi å kjøpte pizza. Etter det dro vi på futura og kjøpte is. Så fikk vi 200 kr hver. Så dro vi å så på Gunnar sin seilbåt. Det var en kjempe koselig dag!

Nå snart drar jeg på konkurranse trening. Gleder meg. Håper vi skal øve mye på bom og frittstående.

>Trening

Heia!

Håper alle har hatt en super sommer så langt. I dag skal jeg på konkurranse trening. Gleder meg kjempe mye. Jeg lærer kjempe fort der. kan allerede araber-flikkflakk-bakslengssalto og smetling (hjul uten hender). Jeg øver på hopp, matte, bom og skranke.

Har det litt travelt, så rakk ikke å skrive så mye. Kommer et innlegg i morgen da!