juli 2012

Likefør !

Heia !

Idag var jeg, Synne og mamma i nyhuset. Det er veldig fint ! Og idag har jeg også pakket koferten min. Imorgen skal jeg endelig til Kreta i 2 uker. Vi drar på fluplassen halv sju (På dagen), og flyet drar klokka 9. Flyet tar 4 å en halv, synes ikke det er så lenge jeg. Men det skal bli godt å ta fly rett fra Kritiansund isteden for å kjøre så lenge å så ta fly. Snakkes. Siste innlegg  blir imorgen !

Moldejazz

Heia alle sammen !
Idag har jeg, Synne og Julie gått på moldejazz sammen. Det var koselig. Vi kjøpte oss en heliumballong. Vi snakket helt sykt rart. Jeg rappet justin bieber boyfriend. Husk spørsmålrunde !

Molde

Heia alle søte !
Nå er jeg i molde. Og jeg, mimmi, morfar, Synne, Julie, tante har akuratt vært i byen og shoppet litt og vært og sett på opningen av et helt nytt bygg. Tante kjøpte en kjempe kul tsjorte til meg. Jeg og synne skalligge her idag !

-Vilde

Some picture

Heia !

Igår tok jeg, synne og Andrine noen bilder (over 200 bilder), men legger ikke ut alle sefølglig !

9. Juli

Heia alle søte dere  ♥

Nå er det bare 12 dager til vi drar til Kreta. Det skal bli så deilig og komme seg bort fra kristiansund i to uker. Det er jo sefølgelig mange jeg vil savne. Men dessverre tar jeg ikke noen bilder forde at kameraet mitt funker men ikke minnekortet, og kan ikke kjøpe minnekort nå for jeg sparer til egen pc. Men jeg bare kopierer bilder fra Synne sin blogg. Men idag er det mandag og jeg har absolutt ingenting å gjøre ! Men mer har jeg ikke å skrive om ! Snakkes.

God morgen alle sammen

Heiia alle søte ♥

Nå har jeg akuratt vært å dursjet. Jeg skal snart spise frokost. Men igår vart jeg kjørt hjem av onkel fra Kvisvik-kemping. Det var veldig artig. Der var jeg i fire dager. Jeg, http://marlenebjerkelund.blogg.no/http://synnesamsethb.blogg.no/ og http://arielsphoto.blogg.no/ dro hver dag, ned på brygga og badet, jeg og Ariel hoppet også ned fra fergetilegget når det var flo og fjære. Vi var også mye på trempolina. Vi kjøpte oss litt is også. Men nå er jeg hjemme og skal snart dra til Molde for å besøke mimmi og morfar. Her er noen bilder fra kvisvika som ikke jeg har lagt ut :

Tatt av : Synne (blogg opp i teksta).

Litt sjenert på vannet er du Marlene.. ;)

Ser jo ikke syk ut ...! ;)

Ariel !

Vilde

Bildedryss fra Kvisvika !

Heia ♥

Nå har jeg akuratt kommet inn etter en badetur .. den var ikke så bra .. ehe ! Seffølgelig klarte Marlene eller Meg , vi vet ikke hvem , men iallefall mistet jeg den finaste skjortsen min på bunden av vanne , ca 3 meter nede !! Så vi prøvde og få den opp , 1 forsøk gikk det ikke , 2 gikk det , og vi fikk dem opp og gikk tilbake !  Etterpå skal vi ut på Trampolina og spille tennis !  Kansje blogger ikveld !

Meg !

Gode sommer-minner

Heia alle søte lesere !

Nå tenker jeg for meg selv alle de fine turnene jeg har vært på ! En av dem var på Alsang på grensen :

Ser dere meg eller :P Har troffet han Jan teigen to ganger i livet mitt !

Dette var meg med Katrine ''programleder for alsang på grensen''

Dette var denne vinterferien da jeg og alle andre til Gran canaria !

Dette er da jeg var i Danmark og vi hadde vannkrig ! Jeg spyler fra brannbilen !

Her var Familien i tyrkia !

Her var jeg i Tenerife, og holt en skildpadde !