juni 2014

Nyter sola

Heia!
I går kom endelig sola og varmen vi har ventet lenge på. Når den endelig kom måtte vi jo benytte sjansen med en fin båttur. Jeg dro med familie og naboer. Vi stoppet ved tusna og solte oss. Så kjørte vi lenget bort og fant oss et fint sted å grille. Det var kjempe godt med grillmat. Etter båttur dro vi hjem igjen. Jeg og Christer ordnet oss smoothie som ble super god. Så så vi på en film.

I dag kjørte pappa meg til stallen. Jeg ridde Sofus igjen og tok stallarbeidet. Så dro jeg, tante og Solveig til bestefar og spiste vafler med familie. Det har vært en kjempe koselig dag!

De siste dagene

Heia!

I det siste har jeg ikke blogget så mye av litt forskjellige grunner. Denne uka har så langt vært stapp fulle av planer så jeg ikke har hatt tid til å blogge.  På tirsdag hentet tante meg etter jobb. Vi dro hjem til henne og slappet av litt. Etterhvert kom Synne og Solveig så så vi på en film. Husker ikke helt tittelen, men filmen var veldig bra. Så når den var ferdig så vi litt på tv, og etterhvert la vi oss. Jeg og tante foret hestene sammen i halv 9 tiden. Så spiste vi frokost. Så dro jeg, Synne, Tante, Solveig og Annbjørg til byen og handlet litt fra teltene som har kommet. Det var veldig dyrt, derfor kjøpte jeg nesten ingenting. Etter vi var i byen ble jeg kjørt hjem. Så dro jeg på trening (turning). Det var en fin treningsøkt. I dag har jeg vært hos tante igjen siden jeg skulle ri venninnen min sin hest fordi hun er på ferie. Han (hesten) var veldig snill. Jeg skal kanskje på trening med pappa etterpå. Nå sitter jeg bare og slapper av.

God sommer videre ♥

Santansaften

Heia!
Da er santansaften snart over. Håper alle har hatt en kjempe fin dag. Vi skulle egentlig kjøre båt, men det var litt kaldt så vi grillet istedet med tante, onkel, søskenbarn osv.... det synes jeg var kjempe koselig. Etter det tente vi et stort bål. Så begynte det å regne så vi gikk in å spiste frukt, jordbær, kake og kjeks. Vi koste oss kjempe mye.

Nå har jeg akkurat komme hjem etter en fin treningsøkt på optima.

Sommer ferie

Heia!
På fredag etter skolen gikk det opp for meg at det hadde blitt sommerfeire. Jeg klarer forsatt ikke å forstå det. Det føles ikke ut som om det har gått et helt år siden jeg var ferdig i 6 klasse. I sommerferien skal jeg til syden. Jeg skal til creta. Gleder meg kjempe mye. Så skal jeg også sove over til tante på tirsdag og sefølgelig finne på mye annet gøy.

Bilde fra jeg sov over til Frida på fredag!

Glad i deg

Takk for alt

Heia!

Da er tiden min på bjerkelund skole over. Det er utrolig trist å tenke på at jeg aldri skal tilbake. De siste 7 årene har vært helt fantastisk. Jeg har fått venner for livet. Jeg kommer til å savne klassen min. Vi skal splittes og aldri ha samme kontakt som før. Jeg er utrolig glad i dere. Jeg kommer også til å savne alle lærene og ikke minst mine kontaktlærere Arils, Øyvind og Siv. De er helt fantastiske. Jeg har laget en liten video til minne om bjerkelund ♥

Kommer aldri til å glemme dere

De siste dagene

Heia!
Sorry for dårlig blogging. Har det travelt med skole, hest, turn, venner og familie så jeg har det veldug travelt. Nå nærmer det seg sommerfeire og det vil si at jeg er ferdig på barneskolen. Jeg skal nyte de siste dagene som jeg har igjen. Da jeg ikke blogget har jeg gjort mye. Jeg var med Marlene på camping. Det var veldig koselig. Så på søndag ver jeg med solveig.

Og i går var jeg i bursdagsfeiringen til vennina mi. Det var super koselig.

Bursdagsbarnet! Glad i deg.

I dag var jeg på stallen. Det var kjempe koselig. Jeg ridde bane så gikk jeg, tante og ei som heter Nora ned med hestene fordi de skulle på beitet.

Skole avslutning

Heia!
I går var det skole avslutning med alle fra klassen og foreldrene våre. Vi skulle først fremføre showet for de. Det fikk helt forferdelig. Jeg glemte teksten litt på sangen jeg skulle synge, men det var ikke det værste. Jeg og noen jenter fra klassen skulle danse, og rett før jeg skulle danse sang jeg så jeg hadde ca 20 sek på meg fra å skifte fra kjole til joggebokse og en topp. Da hadde noen vært så slem og knyttet trikket rundt boksa med en dobbel knyte slik at jeg måtte kom inn i dansen når de andre hadde allerede danset nesten halve. Jeg ble veldig lei meg for at de gjorde det. Men resten gikk bra! Etter det spiste vi taco og koste oss med kake. Så alt i alt koste jeg meg kjempe mye.

Helga

Jeg blogger så mye jeg kan, men hverdagen er full så jeg får ikke ofte tid til å blogge. Men vis dere leste det forgje innlegget fikk dere vite at jeg ble Frida med på småøyan camping. Det var utrolig koselig der. Det var hoppepute, trampoline, kiosk, strand og mye annet. Vi grillet of badet og hadde det kjempe koseligt! Bilder kommer når Frifa sender meg de.

I dag har jeg vært på stallen. For første gang ridde jeg barbak på Bounty og det ble en liten, men koselig tur med tante!

Camping

Heia!
Sorry for at jeg ikke har blogget. Jeg har bare ikke vært i humør. Nå er det helg igjen. Nå er jeg til Frida. Jeg skal bli med henne på camping og være der til mandag. Campingen er ved sundalsøra (?). Jeg og Frida skal sove i telt, mens de voksne skal sove i campingvogna. Gleder meg kjempe mye!

Vinnere igjen

I dag var det skjoldkamp på skolen. Bjerkelund har vunnet over frei skolen og rensvik skolen i fem år. Og takke være vår femte seier fikk bjerkelund et guld skjold som representerer alle seirene. Alle fra de tre skolene hadde tre grener vær. Jeg valgte lenge med tilløp (Der hoppet jeg 3 meter og 40 centimeter), kule (der kastet jeg 8 og en halv meter) og til slutt sprang jeg 60 m (min tid var 10,98 sek). Jeg ble veldig fornøyd over resultatene jeg fikk. Og er veldig stolt av bjerkelund. Ble kjempe glad av seieren.

Hadde ingen bilder, men fant dette fra skjoldkampen i fjord så tenkte det passet inn.

Sommershow 2014

Var med i minitropp, 5-7 og den Harry Potter dansen.