Kreta 2014

Heia!

Jeg hadde verdens beste ferietur. Kreta var kjempe fint. Vi kom frem i 4/halv fem tiden. Hotellet var super fint. Vi gikk til rommene og begynte og pakke ut litt. Så skiftet vi til bikini, og gikk til stranden. Vi ble ikke så lenge før vi gikk på rommene og ordnet oss for kvelden. Vi var sultne, så jeg foreslo at vi kunne spise på pizza restauranten ved hotellet. jeg bestilte meg en kylling pizza og den var SUPER god. Maten var helt fantastisk så vi visste at det ikke var siste gang vi spiste der. Når vi var ferdige gikk vi litt rundt i gatene å gikk innom noen butikker. Dag to spiste vi først frokost. Den var super god. Etter frokosten gik vi tilbake til rommene og skiftet til bikini og smurte oss med solkrem så gikk vi til stranden. Vi badet, solet oss og koste oss. Etterhvert ble klokken mye, så vi gikk til rommene og fikset oss. Vi gjorde egentlig akkurat det samme som på dag en. Vi spiste på samme resturangen og gikk litt rundt. Dag 3 spiste vi frokost og senere dro vi på stranden. Vi koste oss mye, og etterhvert dro vi opp. Etter vi hadde fikset opp dro vi til shania. Og shoppet mye. Vi spiste også på en resturang ved ¨kaia¨. Etter det dro vi hjem. Dag 4 gjorde vi det samme om morgenen gjorde vi det samme. Men i 4 tida dro vi på en sånn båttur for turister. Vi kjørte på øya som vi kunne se fra stranda hvor vi badet. Der dukket vi to ganger. Ene gangen dykket vi ned til fisker, og den andre gangen dykket vi for å se på et styrtet fly. Vi kom hjem sent, men vi var sultne, så vi dro på rommene, dusjet, og gikk ut å spiste på pizza resturangen. Dag fem spiste vi frokost og dro ned på stranden. Den dagen dro vi også til shania og shoppet litt mere og spiste på en veldig bra resturang. Dag 6 (nest siste dagen) Vra vi på stranden osv. På kveøden dro vi ut og spiste. Jeg prøvde også sånn trampoline ting. Det var super gøy. Så kom den siste dagen. Jeg nøt hvert eneste minutt. på kvelden spiste vi på pizza resturangen. Vi satt det rett før vi måtte dra fra hotellet. Jeg synes den var trist å si hade til de som jobbet på resturangen, spesielt en servitør som heter Leonidas, Men vi har hverandre på facebook så skal holde kontakt. Ferien var helt fantastisk.

Beklager for at kvaliteten på bildene ble dårlige, men håper dere likte videoen.